- Odwiedziny: 670440
- Do końca roku: 249 dni
- Do wakacji: 56 dni
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudzińcu
-
Statystyki
-
Kalendarium
Piątek, 2024-04-26
Imieniny: Marii, Marzeny
Organizacja pomocy psych. pedagogicznej
Organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu/szkole.
Procedury wprowadzania zmian w zakresie pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Danuta Skrzypek – edukator, menadżer oświaty, wieloletni dyrektor szkoły, specjalista organizacji procesu kształcenia i zarządzania jakością pracy szkoły, zdobywczyni licencji na prowadzenie grantów kuratoryjnych w zakresie: dokumentacji pracy szkoły, bezpieczeństwa uczniów, planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego w świetle nowej podstawy programowej, nauczyciel biologii i chemii w szkołach różnych typów. Laureatka licznych nagród kuratoryjnych i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty odznaczona medalem KEN.
Ramowy plan szkolenia:
- Przyczyny udzielania uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Formy pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla uczniów, rodziców, nauczycieli.
- Działania pedagogiczne nauczycieli służące rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów.
- Rola i zadania dyrektora w udzielaniu uczniowi pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Praca zespołów w planowaniu i koordynowaniu udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej uczniowi, zadania zespołu i jego funkcjonowanie w przedszkolu/ szkole.
- Opracowanie dla ucznia planu działań wspierających – zajęcia warsztatowe.
- Karta indywidualnych potrzeb ucznia ze wróceniem szczególnej uwagi na ocenę efektywności pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Zadania psychologa, pedagoga, logopedy, doradcy zawodowego w przedszkolu/szkole.
- Terminarz realizacji zadań wyznaczonych przez MEN do wykonania w przedszkolu/szkole/placówce w zakresie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
Cały materiał dostępny jest w zakładce: Pliki do pobrania (poniżej).