Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rudzińcu

Wycieczka klas trzecich w Tatry

W dniach 7-9 czerwca 2017 r. uczniowie trzecich klas wyjechali na wycieczkę w Tatry. W planie mieliśmy zwiedzać stolicę Tatr - Zakopane oraz powędrować po górach.

Odwiedziliśmy Dolinę Pięciu Stawów Polskich - (8,5 godziny marszu i ponad 20 km) oraz Dolinę Kościeliską z Jaskinią Mylną i Wąwozem Kraków.

Wszyscy uczestnicy spisali się bardzo dzielnie i pokonali wszelkie trudności.

Więcej zdjęć można zobaczyć w zakładce GALERIA lub tutaj

Czekamy na relacje uczniów, aby zamieścić je na stronie.

"Wycieczka do Zakopanego" - relacja Wiktorii Sawickiej

W dniach 7-9 czerwca klasy 3 pod opieką p.Chęcińskiej, p. Strzyteskiej, p. Lipki i p. Wośko wybrały się na wycieczkę do Zakopanego. Po przyjeździe udaliśmy się na Krupówki, gdzie mieliśmy czas na małe co nieco i na zakup pamiątek. Następnie zostaliśmy zdobywcami Gubałówki. Po drodze na szczyt przewodnik opowiadał różne rzeczy o Tatrach i o samym mieście.

Kolejny dzień był niezwykle męczący dla większości uczestników wycieczki. Celem była dostanie się do Doliny Pięciu Stawów Polskich. Droga była długa i wymagająca, lecz piękne widoki wynagrodziły cały trud wspinaczki. Po przejściu ponad 20 km. w końcu wróciliśmy do hotelu, gdzie mogliśmy odpocząć.

Ostatniego dnia odwiedzaliśmy Dolinę Kościeliską. Spokojna trasa, jednak chcieliśmy dostać się do Jaskini Mylnej, do której drogabyła nieco trudniejsza. Po wczorajszych przeżyciach nie wszyscy zdecydowali się na  pokonanie jaskini. Kolejnym wyzwaniem było przejście przez Wąwóz Kraków. Drabina - dla niektórych najgorsza część trasy, potem łańcuchy i klamry, ale wszyscy dali radę. Droga w górę nie należała do najłatwiejszych, lecz nie była też bardzo trudna. Natomiast schodziło się przyjemnie po niewiwlkim, trawiastym nachyleniu.

Podsumowując wycieczka była bardzo udana. Niektórzy z nas po raz pierwszy byli w górach, więc było to dla nich nowe doświadczenie. Pomimo wielu trudów większość była zadowolona (choć zmęczona).